آب و هوای پایتخت پاک هست نفس بکشید

آب و هوای پایتخت پاک هست نفس بکشید

آب و هوای پایتخت

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد موثر در پایتخت طی امروز (۶ آبان)، گفت: کیفیت هوای پایتخت در شرایط پاک قرار دارد.
حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز (۶ آبان) است، اظهار کرد: برای برخی ساعات بارش باران و وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب‌شرقی انتظار می‌رود.
وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۶ آبان) در شرایط مطلوب خواهد بود و به‌تدریج تا فردا (۷ آبان) از میزان ناپایداری جوی کاسته و تنها برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود.
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه بر این اساس انتظار می‌رود تا فردا ( 7 آبان) بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده شود، تصریح کرد: دمای هوا در تهران تا روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.
شهبازی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۴۸ در شرایط پاک قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با میانگین ۴۷ همچنان در شرایط پاک است.
پیسنهاد می شود در شرایطی که کیفیت هوا در شرایط ناسالم قرار دارد جهت حفظ سلامت و شادابی از دستگاه های تصفیه هوا استفاده نمایید. در همین راستا گروه تهویه سام  ارائه دهنده دستگاه های تصفیه هوا با برند ساملن آماده ارائه خدمات می باشد.


مرجع خبر: https://seemorgh.com       تاریخ انتشار 1397/08/07


آخرین مقالات ساملن در رابطه با آلودگی هوا