دستگاه های تصفیه هوا، ضرورت روزهای هوای آلوده کشور

دستگاه های تصفیه هوا، ضرورت این روزهای هوای آلوده کشور

شهرهای بزرگ هرساله در نمودار تعداد روزهای ناسالم تنفسی، رکورد تازه‌ای ثبت می‌کنند و حالا هوا سردتر شده و احتمال رخ دادن وارونگی هوا بیشتر است.

ما در جنگی دائمی با ذرات آلاینده هستیم؛ ذراتی که می‌توانند با مواد زیان‌آورشان اثرات مخربی بر سلامت ما بگذارند. آمار پزشکی نشان می‌دهد میزان تنفس هر فرد بالغ، حدود ۲۰ هزار بار و نوزادان ۵۰ تا ۶۰ هزار بار در روز است و ما روزانه ۱۶ کیلوگرم هوا تنفس می‌کنیم؛ درحالی‌که به طور متوسط ۱ کیلوگرم غذا می‌خوریم و ۱.۵ لیتر آب می‌نوشیم. بنابراین آلودگی هوا ۱۱ برابر آلودگی آب و ۱۶ برابر آلودگی غذا برای انسان خطرناک‌تر است؛ درحالی‌که به بهداشت آب و غذا بیش‌ از بهداشت هوا توجه می‌شود.

در این میان کودکان به دلیل عدم توسعه کامل سیستم ایمنی و سیستم ریوی و میزان تنفس بالاتر، نسبت به افراد بالغ آلاینده‌های بیش‌تری دریافت می‌کنند و در معرض خطر بیش‌تری هستند. حال، اگر این سؤال برای شما پیش آمده است که چطور می‌توان با وجود این‌همه مراقبت ناموفق، خطرات آلاینده‌ها بر سلامتی را از بین برد، باید بگوییم که بهترین راه، در وهله اول، کنترل یا حذف منابعی است که این آلاینده‌ها را تولید می‌کنند؛ سپس، تصفیه هوای آلوده محیط داخل است. ما خوشبختانه در زمانی زندگی می‌کنیم که فناوری به کمک‌مان آمده است؛ آن هم با تولید محصولاتی که هوای داخل را فیلتر می‌کنند و آن را از مواد مضر پاک می‌سازند.

شرکت تهویه سام تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای در تصفیه هوا بکار گرفته است. سری تصفیه هوای ساملن یکی از قدرتمندترین مدل‌های تصفیه هوای این شرکت است . دستگاه های تصفیه هوای ساملن با قابلیت ویژه و خاص باعث می‌شود حتی ذراتی به اندازه 2.5 میکرون نیز نتوانند از فیلتر این محصول عبور کنند و همین امر باعث می‌شود هوای بسیار تمیزی در اختیار کودکان و نوزادان و حتی افراد سالمند قرار بگیرد و آن‌ها را از ناراحتی‌های ریوی و حتی قلبی در آینده محفوظ بدارد. به‌علاوه می‌توانید با استفاده از فناوری پیشرفته چندمرحله‌ای سیستم تصفیه هوا، آلودگی‌ها و آلاینده‌های مضر را به حداقل برسانید و محیطی سالم برای کودکان، سالمندان و دیگر اعضای خانواده فراهم می کنید.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2016/11/20/148690/air-purifier-lg/

تنفس زندگی است، سالم زندگی کنید.
گروه صنعتی تهویه سام نماینده انحصاری دستگاه های تصفیه هوای ساملن



آخرین مقالات ساملن در رابطه با آلودگی هوا